Zaradi Aljine strasti do raziskovanja razvoja človeških možganov, drže, organa za ravnotežje in funkcije oči, so se nanjo začele obračati mamice z otroki starimi med 3 do 12 in več let. Najpogosteje starši iščejo pomoč za svoje otroke za:
- Odpravljanje dihanja skozi usta
- Za preverbo in integracijo primarnih refleksov (skozi gibalne vzorce in ritmične gibe)
- Za odpravljanje ploskih stopal
- Za izboljšanje telesne drže
- Za integracijo leve in desne hemisfere (specifične vedenjske in gibalne težave)
- Diastaza rektusov (razmik trebušnih mišic)
- Otroci športniki (pravilna krepitev telesnega jedra, urinska inkontinenca, boljša koordinacija oči – roka)
- Boljši gibalni razvoj in telesna drža pri otrocih na spektru ali z ADD, ADHD..
- Dihalne težave, težave s kožo, alergije
- Za bolje sposobnosti: gibanja, branja, ravnotežja, koordinacije, manj slabosti v avtu, manj izbirčnosti pri jedi, manj izbruhov jeze, več pozornosti, manj hiperaktivnosti.. ipd
Z DIHALNIMI IN ORO-MIOFUNKCIJSKIMI IGRICAMI..
Dihalne igrice otroka skozi igro učijo bolj kvalitetnega dihanja in dihanja skozi nos, vaj za jezik, pravilnega požiranja in bolj pravilen razvoj čeljusti. V igro povabimo tudi starše, kjer otroci pridobijo zaupanje in vzor – starši pa se tako naučijo igric za izvajanje doma. Otroci imajo te igrice zelo radi, saj se sploh ne zavejo, da pri tem dihajo skozi nos, da dihajo tišje in da dihajo manj!
Po potrebi sodelujemo še s funkcionalnimi zobozdravniki, osteopati, kranio-sakralnimi terapevti.
Z GIBALNIMI IGRICAMI ZA INTEGRACIJO PRIMARNIH REFLEKSOV
Obstaja več različnih tehnik za integracijo primarnih refleksov. Na individualni obravnavi se odločimo, katera je najbolj ustrezna za vašega otroka.
S STOPALNIMI IGRICAMI, IGRICAMI ZA GIBANJE OČI, POVEZOVANJE HEMISFER IN ŠE VELIKO VEČ..
Sodobni otroci imajo pogosto težave z neustreznim razvojem stopal in slabe drže. S pomočjo preprostih in zabavnih igric, najdemo veliko načinov za krepitev stopalnih lokov, trebušne muskulature in drugih stabilizatorjev dobre drže. S starši in otroci se tudi pogovorimo, katere dejavnike v svojem okolju bi lahko spremenili v prid gibanju in boljšemu razvoju.
Z IGRO DO FUNKCIONALNE TREBUŠNE STENE (DIASTAZA REKTUSOV)
Diastaza rektusov se lahko pojavi že ob rojstvu in ‘vztraja’. Včasih jo spremlja tudi popkovna kila. Kaj lahko storimo starši, da se stanje ne slabša in da preprečimo morebitne kirurške posege?
Kolikšna je ponavadi starost otrok?
Obravnavani otroci so večinoma stari med 4 in 17 let.
Kako poteka individualna obravnava?
Na individualno obravnavo se morate naročiti. Termini so možni tako v dopoldanskem kot popoldanskem času. Srečanje traja 60 minut. S seboj ne potrebujete ničesar. Po končanem obisku (naslednji dan) dobite na mail vse potrebne vaje v video obliki in program izvajanja.
Koliko srečanj je potrebnih?
Odvisno od razloga, zakaj se obračate na nas. Največkrat 1- 3 obravnave. Razmak med posameznimi obravnavami je 1-3 mesece.
Ali se srečanja lahko udeležijo vsi sorojenci oziroma cela družina?
Da, seveda! To je celo zaželeno, saj je pri realizaciji cilja skoraj nujno, da sodeluje in se podpira cela družina. Gre za nov, bolj zdrav način življenja, ki je koristen za vse, tako za otroke, kot starše. Poleg tega imamo v vadbenem studiu tudi igrala in plezala, tako da se otroci vedno lahko ‘samo’ ali tudi poljubno igrajo. (Medtem, ko se spontano igrajo, se opazuje njihovo gibanje).
Alja se izobražuje tudi na področju oro-miofunkcijske terapije, kar poenostavljeno pomeni, da vam svetuje glede ustreznih vaj za pravilen razvoj čeljusti, obraza zob in telesne drže pri čemer kombinira tudi vaje za integracijo primarnih refleksov, integracijo hemisfer in vaje za oči.
Ali imate tudi online program za otroke?
Da, to je program JUNGLE KID!
Pomembni blogi
- Ali vaš otrok diha skozi usta?
- Zakaj otroci ne bi smeli delati trebušnjakov?
- Integracija leve in desne možganske hemisfere – zakaj in kako?
- Moj otrok se ni plazil (dovolj) – Posledice in ukrepi
- Otroci, ki so izbirčni jedci imajo drugače napeljane možgane
- Trening možganov s pomočjo oči za boljše branje in akademske sposobnosti
- Vpliv krajše podjezične vezi na razvoj otroka