Dobrodošli pri prvem koraku vaših sprememb!

O treningu telesa na stres

“Trenirajmo svoj avtonomni živčni sistem oziroma vagusni živec”

Postanimo odpor(nejši) na stres in bolezni!

Nikoli več ne bom zbolela!

To sem si zadala, ko sem v roku desetih mesecev štirikrat zbolela, vmes pa se mi je dvakrat pojavil herpes in vsakič se mi je bolezen vlekla še nekaj tednov z vnetimi bezgavkami in utrujenostjo. Nisem vedela, kaj je z mano narobe! Bila sem kronično utrujena /izgorela mati samohranilka, ki se sicer zdravo prehranjuje in giba (spanja pa res ni bilo dovolj). (Ker je moja mama zbolela za zgodnjim Alzheimerjem, so me posledice kroničnega stresa še bolj začele zanimati.)

Zdravniki mi niso znali ničesar diagnosticirat, čeprav bi mi lahko nagajala tudi ‘speča’ borelija v mojem telesu.

 

Zato sem vzela svoje telo in svoje zdravje v svoje roke, ustvarila sledeč program in odkar izvajam metodo po tem programu, nisem več zbolela in sem končno spet polna energije!

Stres je lahko obvladljiv!

Govorimo o kroničnem stresu, saj le ta povzroča vnetna stanja v telesu in povišano raven kortizola.

 

Dandanes vemo, da avtonomni živčni sistem (simpatik & parasimpatik) ni popolnoma ‘avtonomen’, saj lahko nanj zavestno vplivamo in tako reguliramo imunski odziv lastnega telesa. Zahvala za ta dognanja gre Wim Hofu, ki je znanstveno dokazal, da z njegovo posebno tehniko dihanja in izpostavljanja mrazu lahko resetiramo svoje telo in imunski sistem ter imamo (spet) kontrolo nad njim. Zakaj ‘spet’? Zato ker si je tako zamislila narava, mi pa smo ta ‘dober konstrukt’ porušili (Kako?)

 

To nas naredi bolj odporne na stres. Nekaj minut vaj na dan, vsak dan in osvobodili se bomo kroničnega stresa in njegovih negativnih učinkov na telo. (Katerih?)

Bistvo, luč rešitve, se skriva v slednjem

  1. Vzpostaviti (nazaj) boljšo biokemijo (pH) v telesu (rahlo alkalnost, ne pa zakisanost) – vsega kar potuje po žilah in žilicah v naše celice.

  2. Vzpostaviti (nazaj) boljšo fleksibilnost transportnih poti (žil, žilic in limfnih poti) – torej kanalov, po katerih potujejo te snovi.


Dejstvo je, da se stresa ne moremo nikoli (popolnoma) znebiti. Lahko pa vplivamo na to, kako se naše telo sooča z njim.
Svoje telo lahko naredimo odporno na stres! Gre za popolnoma naravne fiziološke procese v telesu na katere lahko vplivamo s pomočjo treninga dihanja in še na veliko drugih načinov.

Ta program je čudovita fuzija sledečih metod:

  1. Wim Hof metode

  2. Funkcionalnega dihanja po sistemu vaj OA (Oxygen Advantage & Buteyko)

  3. Dihanja s frekvenčno resonanco 4:6

  4. Samo-masažnih tehnik za vagusni živec

  5. Klinične somatike

Kaj vsebuje program?

  1. Teoretični del 

  2. Praktični del 

  3. Dnevni načrt oziroma kako praktični aplicirati v vsakodnevno življenje

     

    Če želiš pogled v kazalo z naslovi videov iz vsakega od treh poglavij, piši na info@vadbenaklinika.si in ti ga bomo poslali na vpogled.

Pogosto zastavljena vprašanja

Kako izvajam program?

Ne potrebujete si ogledati vseh videov, da bi lahko začeli z izvajanjem programa. Lahko začnete takoj z (dihalnimi) vajami in si teoretični del počasi in postopoma ogledujete. Na dan potrebujete vsaj 20 minut časa. Program nima tedenskega plana in se ne nadgrajuje. Enako vadbeno rutino izvajate vsak dan, zato je izvedba programa še toliko lažja. (V kolikor izvajate dodatne vaje, kot so samo-masažne, pa si jih razporedite tedensko, priporočilo najdete v opisu programa.)

Komu je program namenjen?

  • Vsem, ki trpite za anksioznostjo, depresijo
  • Vsem, ki se pod stresom težko umirite (ali zaspite)
  • Vsem, ki se približujete izgorelosti ali ste izgoreli
  • Vsem, ki imate težave s koncentracijo in spominom
  • Vsem, ki trpite za posledicami stresa (glavoboli, bolečine v križu, vratu, fibromialgija, kronična vnetja, avtoimune bolezni..)
  • Vsem, ki si želite biti boljši starši in/ali partnerji..
  • Vsem, ki bi radi izboljšali svoje (športne) treninge..
  • Vsem, ki ne najdete vzroka vašim telesnim ali psihičnim težavam..
  • Vsem, ki bi želeli izboljšati tonus vagusnemu živcu
  • Vaje lahko izvajajo tudi najstniki.

Kaj potrebujemo za izvajanje programa? Za izvajanje programa ne potrebujete nobene dodatne opreme. Priporočljivo pa je imeti terapevtske masažne žogice in žogo core. (V programu dobite kodo za popust oziroma, če kupite oba pripomočka skupaj s programom, dobite brezplačno poštnino.)

Kje se program nahaja? Na novi platformi FitCrea za video vadbene programe

Koliko časa imate dostop? Čas dostopanja je neomejen.

Ali si videe lahko naložim? Nakup programa vam omogoča ‘le’ pravice do dostopa do videov, zato potrebujete povezavo z internetom. Videov si ne morete naložiti, lahko pa si naložite vse PDF-je z navodili za izvedbo vaj in vse PDF prosojnice.

 

Za vsa dodatna vprašanja, tudi individualno obravnavo smo vam na voljo na:
info@vadbenaklinika.si
ali na telefonski številki
041 660 687.

Lep pozdrav, Alja