Funkcionalno medenično dno

49.00

Medenično dno ne obstaja kot pojem zase. Je del večjega sistema za stabilizacijo telesa in ne zgolj ‘nadzorni organ’ za izločanje (urina in fekalij) ter prijeten seks. Na njegovo funkcionalnost vpliva skupek internih in eksternih faktorjev. Ključ do funkcionalnosti se skriva v ustreznih življenjskih navadah in ne v invazivnih posegih pri repu problema ali izoliranih vajah teh mišic.

Opis

Se dogaja tudi tebi, da ti uide kapljica med kihanjem, smejanjem ali dvigovanjem? Se tudi ti polulaš med vadbo, kot dekleta v spodnjem videu? Hodiš pogosto na vodo?

  1. Ni normalno, da ti uhaja med vadbo. Ali kadarkoli. Ne glede na zahtevnost treninga. To nikoli ni sprejemljivo. nikoli.
  2. Uhajanje urina je znak, da se tvoje telesno jedro seseda. Naslednji korak je lahko prolaps maternice. Ali mehurja. Ali rektuma.
  3. Samo uhajanje je še ‘najmanj’. Posledice sesedanja trupa (organov, žil in živcev) so veliko bolj alarmantne!
  4. Uhajanje ni direktno povezano s staranjem in rojevanjem! Je pa povezano z neustreznimi navadami, kot so dolgotrajno sedenje, nošenje pet, previsoko težo in pridobitvijo neustrezne drže – nagiba medenice – v odnosu s trebušno prepono in neustreznim treningom.
  5. Tudi moški niso vedno na boljšem. Zaradi malce drugačne anatomije, se pritisk poveča na prostato.
  6. Samo keglove vaje niso rešitev. Osredotočajo se na simptom, ne na vzrok.

 

FUNKCIONALNO MEDENIČNO DNO je 10 tedenski online program, ki te korak za korakom vodi skozi tvoje ključne telesne in življenjske spremembe. Trenira možgane, ki nadzorujejo koordinacijo in časovno interakcijo mišic in mišičnih ovojnic in ne posameznih mišičnih skupin.

 

V vadbeni tabeli je za vsak dan posebej označeno, katere vaje je potrebno izvajati. Poleg tega so v programu video navodila, kako se gibati v preostalem času, ko ne telovadimo. Slednje je namreč ključnega pomena za trajne življenjske rezultate.

CENA 49 EUR

KAKŠNI SO LAHKO ‘STRANSKI UČINKI’ TEGA PROGRAMA?

  • Prenehanje bolečin v križu
  • Izboljšanje telesne drže
  • Boljša spolnost
  • Manj boleče menstruacije
  • Manj ploska oziroma bolj funkcionalna stopala
  • Izguba odvečne telesne teže
  • Boljša gibljivost telesa
  • Okrepljeno telesno jedro
  • Boljši športni dosežki
  • Boljše dihanje
  • Večja umirjenost
  • Lažja nosečnost
  • Lepši glas

KOMU JE PROGRAM NAMENJEN?

  • Vsem ženskam, ki so rodile.
  • Vsem ženskam, ki se pripravljajo na nosečnost.
  • Vsem, ki so bile pri porodu rezane ali šivane.
  • Vsem, ki uhaja med vadbo, kašljanjem, kihanjem, dvigovanjem
  • Vsem, ki bi rade na naraven način poizkusile izboljšat funkcionalnost medeničnega dna,

NOBEN DEL TE VSEBINE NI NAVODILO NITI NASVET ZA RAVNANJE, ZATO SE PRED ODLOČITVIJO ZA KAKRŠNEKOLI SPREMEMBE ALI DEJANJA NA PODLAGI TEH VSEBIN NAJPREJ OBVEZNO POSVETUJTE Z VAŠIM OSEBNIM ZDRAVNIKOM.

 

Če si v poporodnem obdobju, obvezno preveri naš devetdeset dnevni online program POPORODNI PREPOROD.

 

Če si tekačica, pa te povabim k branju sledečega prispevka, ki je bil objavljen tudi v reviji Jana:  KAJ MORA VSAKA ŽENSKA VEDETI O TEKU in KDAJ LAHKO ZAČNEMO S TEKOM PO PORODU, Kjer najdeš tudi brezplačno video testiranje, če je tvoje telo pripravljeno za tek. Preveri tudi najnovejši članek KAKO SE VRNITI K TEKU Z DIASTAZO REKTUSOV, URINSKO INKONTINENCO ALI PROLAPSOM.

 

V kolikor se soočaš s povešenjem medeničnih organov, te povabim k branju sledečih prispevkov:

16 nasvetov, ki vas lahko rešijo operacije.

Kako preprećiti prolaps organov med porodom (oziroma v nosečnosti ali po porodu).

Ob nakupu programa pridobite kar:

  1. 30% popust na nakup programa Poporodni preporod!
  2. 5% popust na vse vadbene pripomočke (vključujoč blazino in žogo za sedenje)
  3. 5% popust na katerikoli drug online program

 

Izpoved ANE MATOZ, mamice treh otrok

Alja, pozdravljena! Moram ti poročati o mojem prolapsu mehurja in črevesja… Pred dvema mesecema nisem mogla niti zadržat urina, če me je že močno tiščalo lulat. Če sem malo več hodila, sem čutila nekaj v nožnici, neprijeten občutek. Če sem samo malo bolj na trdo stopila oz. malo poskočila ali kaj malo težjega nesla, je bi enak občutek nečesa v nožnici. Ko sem se sklanjala enako. Doma sem med dojenjem pregledala vse tvoje videe, ki si mi jih poslala in prebrala vse napotke, tudi večkrat. Potem pa ob treh otrocih doma počasi, večkrat na dan začela izvajati določene vaje. Nikoli mi ni uspelo naredit 20 min v kosu recimo. Sem pa večkrat dala dojenčico na trebuh, pravilno dihala, stiskala mišice in ji dajala poljubčke. Ali pa delala “most” na hrbtu z njo na trebuhu – upam, da veš, o kateri vaji govorim. Pa tisto vajo, ko si na kolenih in se guncas naprej in nazaj in stiskaš MMD ter komolce opiraŠ v kolena – ta vaja se mi sicer zdi precej nerodna in težka. Pazim pri dvigovanju, pri usedanju, če se le spomnim, pri umivanju zob – repek ven in to. Najbolj pa se mi zdi, da mi pomaga vaja, ko si recimo na kavču in se s komolci opreš v tla – ‘forward leaning inversion’…, ki je tudi za nosečnice. Sama jo sicer sedaj izvajam tako, da pravilno diham in ob tem stiskam MMD ter zategujem pas okrog trebuha. To večkrat ponovim. Veliko tudi hodim. No, lahko bi več, ampak mi z otroci ne znese. Povprečje na teden je 6000 korakov/dan. Sedaj mi pa totalno pase tvoj posnetek “Dihaj in shujšaj” . Ta cardio. In delam stojo na rokah – joga varianta ali pa rit prislonim na zid in dam noge na steno in dvigujem zadnjico ter pravilno diham. Ne vem, če si predstavljaš.  In evo, hodim brez čudnega občutka v nožnici, če nalahno poskakujem je ok, ob sklanjanju je tudi ok, mojo skoraj 8kg dojenčico občasno nosim v Bobi in mi je ok, urin mi ne uhaja več! Aja, spolni odnosi so tudi vedno boljsi 🙂. Reees hvala za vse napotke in komaj čakam na nove info ter vaje!

TANJA KORNET, mamica 2 otrok

Ojla, hvala za motivacijo in boljsi nacin zivljenja. Te imam v mislih vsakodnevno. In to z nasmehom "pipca" pa spet funkcionira kot mora.Vaje so preproste, na razumljiv nacin predstavljene in prikazane v video posnetkih, pa vendar ucinkovite.