Funkcionalno medenično dno

67.00

Kontrolirano zadrževanje urina in blata, medenični organi na svojem mestu, odsotnost bolečine, pomoč pri stabilizaciji trupa in prijetni spolni odnosi so glavne naloge funkcionalnega medeničnega dna. Velja to tudi za vas?

Opis

KAKO JE PROGRAM SESTAVLJEN?

Funkcionalno medenično dno je 10 tedenski online program, ki je zasnovan tako, da celostno obravnava vaše telo. Ker je medenično dno le eno izmed ‘zobatih koles’, ki so del večjega sistema, ga ne moremo obravnavati ločeno. Program je tako sestavljen iz različnih vsebinskih sklopov:

  1. Upravljanje z znotraj trebušnim pritiskom
  2. Pravilno dihanje
  3. Pravilen način dvigovanja
  4. Korekcija telesne drže (tudi kihanja, kašljanja)
  5. Pravilen način sedenja
  6. Vaje za ploska stopala
  7. Tehnike krepitve medeničnega dna s pomočjo glasu (vokalizacije)
  8. Krepitev celotnega telesnega jedra in širših miofascialnih slingov
  9. Postopna vrnitev k pliometriji (poskokom)
  10. Tehnike sproščanja (raztezna meditacija, tehnike dihanja..)
  11. Gravitacijsko inverzne vaje
  12. Obravnava notranjih zarastlin
  13. Ideje za boljšo prebavo
  14. Izboljšava propriocepcije s terapevtskimi masažnimi žogicami
  15. Prehrana za vezivna tkiva
  16. Cardio brez poskokov
  17. Pravilen način gibanja skozi dan
  18. Vaje za mobilizacijo kolkov, križnice, prsne hrbtenice..

KAKO PROGRAM POTEKA?

Vse vaje (in njihove razlage v ločenih videih) so razdeljene na 10 tednov in 7 dni v tednu. Tako vas program vodi z roko v roki skozi dneve v tednu. V primeru nejasnosti vam je na voljo zaprta FB skupina ali kontaktiranje avtorice programa, Alje Malis.

KOMU JE NAMENJEN?

Program je namenjen vsem:

  • ki si želijo kakorkoli izboljšati delovanje medeničnega dna
  • ki jim izvajanje keglovih vaj in drugi ukrepi ne pomagajo
  • ki si želijo celostne obravnave z dolgoročnimi učinki

KOLIKO ČASA JE NA VOLJO?

Program se nahaja na profesionalni spletni platformi za online vadbene programe, kjer vas koledar ‘vodi’ skozi vaše dnevne in tedenske obveznosti. Dostop je trajen. Poleg tega se program tudi osvežuje in nadgrajuje.

KOLIKO ČASA NA DAN POTREBUJEM ZA IZVAJANJE VAJ?

Za izvajanje vaj potrebujete 20-30 minut dnevno, 6 dni v tednu.

V KOLIKŠNEM ČASU LAHKO PRIČAKUJEM NAPREDEK?

Odgovore je odvisen od stanja posameznika in doslednosti pri izvajanju vaj. Glede na to, da je naše telo narejeno tako, da stremi k homeostazi in hitreje osvoji ‘strategije in vzorce’, ki so zanj koristni, kot škodljivi, lahko pričakujemo prve rezultate že po enem mesecu izvajanja programa.

KAKŠNI SO LAHKO STRANSKI UČINKI TEGA PROGRAMA?

  • Prenehanje bolečin v križu
  • Izboljšanje telesne drže
  • Boljša spolnost
  • Manj boleče menstruacije
  • Manj ploska oziroma bolj funkcionalna stopala
  • Izguba odvečne telesne teže
  • Boljša gibljivost telesa
  • Okrepljeno telesno jedro
  • Boljši športni dosežki
  • Boljše dihanje
  • Večja umirjenost
  • Lažja nosečnost
  • Lepši glas

CENA 67 EUR

Če si v poporodnem obdobju, obvezno preveri naš devetdeset dnevni online program POPORODNI PREPOROD.

 

Izpoved ANE MATOZ, mamice treh otrok

Alja, pozdravljena! Moram ti poročati o mojem prolapsu mehurja in črevesja… Pred dvema mesecema nisem mogla niti zadržat urina, če me je že močno tiščalo lulat. Če sem malo več hodila, sem čutila nekaj v nožnici, neprijeten občutek. Če sem samo malo bolj na trdo stopila oz. malo poskočila ali kaj malo težjega nesla, je bi enak občutek nečesa v nožnici. Ko sem se sklanjala enako. Doma sem med dojenjem pregledala vse tvoje videe, ki si mi jih poslala in prebrala vse napotke, tudi večkrat. Potem pa ob treh otrocih doma počasi, večkrat na dan začela izvajati določene vaje. Nikoli mi ni uspelo naredit 20 min v kosu recimo. Sem pa večkrat dala dojenčico na trebuh, pravilno dihala, stiskala mišice in ji dajala poljubčke. Ali pa delala “most” na hrbtu z njo na trebuhu – upam, da veš, o kateri vaji govorim. Pa tisto vajo, ko si na kolenih in se guncas naprej in nazaj in stiskaš MMD ter komolce opiraŠ v kolena – ta vaja se mi sicer zdi precej nerodna in težka. Pazim pri dvigovanju, pri usedanju, če se le spomnim, pri umivanju zob – repek ven in to. Najbolj pa se mi zdi, da mi pomaga vaja, ko si recimo na kavču in se s komolci opreš v tla – ‘forward leaning inversion’…, ki je tudi za nosečnice. Sama jo sicer sedaj izvajam tako, da pravilno diham in ob tem stiskam MMD ter zategujem pas okrog trebuha. To večkrat ponovim. Veliko tudi hodim. No, lahko bi več, ampak mi z otroci ne znese. Povprečje na teden je 6000 korakov/dan. Sedaj mi pa totalno pase tvoj posnetek “Dihaj in shujšaj” . Ta cardio. In delam stojo na rokah – joga varianta ali pa rit prislonim na zid in dam noge na steno in dvigujem zadnjico ter pravilno diham. Ne vem, če si predstavljaš.  In evo, hodim brez čudnega občutka v nožnici, če nalahno poskakujem je ok, ob sklanjanju je tudi ok, mojo skoraj 8kg dojenčico občasno nosim v Bobi in mi je ok, urin mi ne uhaja več! Aja, spolni odnosi so tudi vedno boljsi 🙂. Reees hvala za vse napotke in komaj čakam na nove info ter vaje!

TANJA KORNET, mamica 2 otrok

Ojla, hvala za motivacijo in boljsi nacin zivljenja. Te imam v mislih vsakodnevno. In to z nasmehom "pipca" pa spet funkcionira kot mora.Vaje so preproste, na razumljiv nacin predstavljene in prikazane v video posnetkih, pa vendar ucinkovite.