Celostna nosečnost

67.00

To ni le vadbeni program, to je način življenja in mišljenja nosečnice, ki bi rada doživela najlepše obdobje v svojem življenju, ga preživela brez bolečin in rodila naravno v korist sebe in otroka.

Opis

KAKO SE JE VSE ZAČELO..

Holistični program Celostna nosečnost je začel nastajati z nastopom moje druge nosečnosti. V prvi nosečnosti, še nisem vedela, kako pomembno je, da se nosečnica informira in pripravlja na porod ter da skrbi, kaj se dogaja z njenim telesom – predvsem z ustreznim gibanjem in tudi prehrano.

Preveliko sedenja (izobraževanja, priprave na izpit – kar sicer danes ni več izgovor) je privedlo do bolečin v medenici (ki so se vlekle zaradi neustreznega zdravljenja še eno leto po porodu), nepriprave in neinformiranost o porodih v porodnišnicah pa do fetalnega distresa in urgentnega carskega reza (kljub šoli za starše)! Ta izkušnja mi je dala veliko priložnosti za raziskovanje in pomoč drugim mamicam pri omenjenih težavah. Od takrat sem vedela, če bom še kdaj noseča, bo vse popolnoma drugače! In tako se je tudi zgodilo.. Zanosila sem decembra 2017 – in začela ustvarjati ta program. Rodila sem 4.8.2018, mesec predčasno. Preberi mojo Porodno zgodbo!

Skupinska in individualna srečanja pri dveh priznanih dulah, izobraževanja Spinning babies, kup nove dodatne strokovne literature (med drugim tudi na temo vaginalnega poroda po carskem rezu), porodnih filmov in drugih tujih izobraževanj za nosečnice se je skupaj z lastno izkušnjo prelevilo v enega mojih največjih in najlepših projektov. Projekt CELOSTNA NOSEČNOST  mi je podaril eno najlepših obdobij nosečnosti, tokrat brez bolečin (pri mojih devetintridesetih) z vaginalnim porodnim epilogom. Hkrati  pa enake možnosti za vse druge nosečnice, ki ga odkrijejo.

 V tem programu odkrivam resnice, ki jih sicer nisem izvedela ne pri ginekologu ne v šoli za starše..

KAJ JE BISTVO PROGRAMA?

  1. Kako z ustreznim gibanjem v nosečnosti, vadbo, samomasažnimi in dihalnimi tehnikami dosežemo ravnovesje delovanja mišic medeničnega dna, diafragme, ligamentov maternice in naravnanost medeničnih kosti, ki omogočajo optimalnejše gibanje in spuščanje ploda ter posledično  manj nosečniških tegob.
  2. Kako se pripravimo na naravni porod, kjer bo potrebno čim manj medicinskih intervencij, ki imajo lahko dolgotrajen vpliv na mati in otroka.

KAJ VSEBUJE PROGRAM?

  • Vadbene videe, razdeljene po trimestrih, ki osvobajajo medenico, dajejo prostor maternici, odpirajo porodni kanal in pripravljajo telo na povečan trebušček, prsi in porod
  • Vadbene videe, ki specifično obravnavajo preventivo bolečin v križu, bolečin v medenici, v stopalih, diastazo rektusov (razmik trebušnih mišic), v zapestjih
  • Video, kako si same preverimo diastazo rektusov v nosečnosti.
  • Videe ustreznega gibanja skozi dan, kako dvigujemo starejše otroke, kako spimo, kako hodimo, kako gospodinjimo
  • Videe, kako si s samomasažo z žogicami, lahko sprostimo napetosti v hrbtnih mišicah, mečih (krči), stopalih, pripravimo presredek na porod, kako jih uporabljamo med porodom..
  • Video, kako mišica psoas sodeluje pri porodu in kako jo sproščamo v nosečnosti.
  • Video, kako varno razgibamo telo, če imam predpisan počitek oziroma ležanje.
  • Video, kako si z vadbo lahko pomagamo pri obračanju medenične ali posteriorne lege otročka.
  • Napotki, kako se izognemo raztrganemu presredku in povešenju medeničnih organov
  • Video, zakaj dejansko pride do prezgodnjih popadkov in kako si lahko pomagamo (je del delavnice).
  • Video bloge (vloge) s koristnimi nasveti o slabosti, škodljivosti komercialne folne kisline, ultrazvokih, neukrotljivi lakoti, hemoroidih, povečanju stopal, težavami z mehurjem, sladkorjem v krvi in še in še
  • Posnetek delavnice Naravna nosečnost & naravni porod (2 uri) – ki jo lahko kupite tudi samostojno.
  • Program spremljajo vsebine, kot so: upravljanje z bolečino med porodom, kaj je pomembno za dojenčka in mamo takoj po porodu, porodni načrt, seznam za dojenčka, seznam za v porodnišnico, kaj je pomembno za dojenje in še veliko več.
  • Dostop do moje knjižnice porodnih filmov, knjig, tujih porodnih delavnic
  • Izvedele boste veliko dejstev o epiduralni analgesiji, umetnih popadkih, epiziotomiji, rojevanju v vodi, vaginalnem rojevanju po predhodnem carskem rezu, o različnih pristopih v slovenskih porodnišnicah, o možnih zapletih med porodom..
  • Vprašalnik za porodnišnice
  • Porodni načrt
  • Video s tipičnimi napakami izvedbe posameznih vaj
  • Dodatni plesni ‘kardio’ video.
  • Zaprta FB skupina za podporo
  • Holistični prehranski vodnik za nosečnice
  • Prikaz gibanja in vaj prvih 6 tednov po porodu.
vadba_nosecnice2

50% popust pripada vsem nosečnicam, ki so že vstopile v tretje tromesečje! V tem primeru pošljite kopijo materinske knjižice, kjer je viden vaš predviden datum poroda na info@vadbenaklinika.si in poslali vam bomo kodo s popustom.

Zaupa nam tudi Drogerie Markt, kjer se naši produkti nahajajo tudi v Knjižici ugodnosti za nosečnice in mamice ter Babybook, kjer objavljajo naše članke in video bloge za mamice in nosečnice.

KJE SE PROGRAM NAHAJA IN KAKO SE DO NJEGA DOSTOPA?

Program se od meseca aprila 2021 nahaja na čisto novi platformi za vadbene programe (in ne več v Google drive-u). Sedaj je njegova uporaba še toliko bolj praktična in preprosta.

BLOGI NA TEMO NOSEČNOSTI

DRUGE AKTIVNOSTI ZA NOSEČNICE NA VADBENI KLINIKI

  1. Vadba za nosečnice v mini skupinah
  2. Individualna obravnava
  3. Delavnica Naravna nosečnost &  naravni porod
  4. Brezplačni filmski večeri (gledamo porodne filme – objavljeno kot dogodki na FB Vadbena klinika z Aljo Malis)
  5. Priprave na porod v okviru delavnic dule (vprašati)

MNENJA STRANK

  • Pozdravljena,
    pošiljam pozitivne povratne informacije* 🙂
    že po prvem dnevu je bila razlika, potem smo s ponedeljkom odšli na krajši dopust in po spletu okoliščin sem prehodila dober kilometer. Jao, meni se je kar stemnilo, ampak sem zmogla, na kar prej ne bi niti upala pomisliti. Potem sem vsak dan naredila vaše vaje, pa še v morju sem se namakala leže na rokah in trup vodoravno. Tako da se je očitno vse skupaj poklopilo, ker bolečin danes ni več. Ko ste rekla, da bom kmalu brez bolečin sem to resnično vzela z veliko rezerve, danes ne morem verjet, da je res.
    Hvala tudi za prikaz načina za vstajanja s tal, na to sem dnevno pozorna in mi res pomaga stabilizirati medenico in potem brez težav "shodim".
    Še enkrat najlepša hvala!!
    Lili
    *Opomba: Lili se je 30. tednu druge nosečnosti z močnimi bolečinami v medenici obrnila na Vadbeno kliniko, saj ji izbrana fizioterapevtka ni znala pomagati. Po individualni obravnavi je izvajala vaje iz programa Celostna nosečnost.
    Liljana
  • Živijo! V sredini 7 meseca se mi je pojavila bolečina v simfizi, ki sicer ni bila zelo močna a mi je vseeno onemogočala nekatere gibe oz. sem jih lahko izvedla le počasi in s previdnim načrtovanjem naslednjega giba (npr. obuvanje nogavic). Med poslušanjem programa celostna nosečnost sem dobila kar nekaj idej kaj bi lahko bil razlog za moje stanje in moram reči, da sem z izvedbo lahkih vaj in več zavestne hoje naredila izredno velik premik naprej, saj se zdaj (33 teden; razen zjutraj ko vstanem iz postelje in po daljšem sedenju) premikam brez bolečin. Zaradi tega tudi lahko sledim tvojim priporočilom in hodim na daljše umirjene sprehode ter delam razgibalne vaje (opazila sem, da se tistim na tleh kar nekako izogibam, verjetno gre za podzavesten strah), kar pa moje stanje in mirnost glede približujočega poroda močno izboljšuje. Iz srca hvala za program, ki si ga pripravila za nas in hvala, da si! 🙂

    Tjaša
  • Že od zacetka 5.meseca nosečnosti sem čutila pritisk navzdol - v nožnici oz sramnem delu in med nogami - mislila sem, da je to zaradi druge nosečnosti in teže, namreč sem imela zelo velik trebuh. Vendar sem kasneje ugotovila, da je to ves čas bilo zaradi simfiziolize. Ker se je stanje tako poslabsalo, da nisem več morala stati, hoditi, obuti čevlje, opravljati vsakdanjih del, sem se odlocila, da moram ukrepati, saj s počivanjem (navodila zdravnikov) ni bilo nič boljše. Neizmerno hvaležna sem, da sem 1 mesec pred porodom naletela na vadbeno kliniko za nosečnice, saj so mi vaje in vse pokazano popolnoma spremenile zadnji mesec nosečnosti. Spet sem lahko opravljala vsa gospodinjska dela, hodila na sprehode, se vozila z avtom, se ukvarjala s starejšim sinom itd. Kar pa je najbolj pomembno: čeprav je bilo napovedano, da bo porod zaradi razmaka sramne kosti še bolj boleč in verjetno tudi poporodno obdobje, so mi vaje tako pomagale, da me razmik sramne kosti ni niti malo oviral. Hvala Alja, po VSAKI vaji, sem bila kot prerojena. Hvala tudi za vse nasvete.

    Jasmina Mlinarič
  • Draga Alja,
    z velikim veseljem ti sporočam, da se je rodila naša hčerka (3300g, 52 cm)! In sicer hitro (le dobra ura v porodni sobi), popolnoma naravno in v zadovoljstvo vseh vpletenih.
    Prepričana sem, da je k lepemu poteku poroda pomembno prispeval tudi tvoj vadbeni program, ki me je spremljal več kot polovico nosečnosti. Po zaslugi vseh vaj je bilo telo očitno kar dobro pripravljeno, popadki so bili s pravilnim dihanjem manj boleči in bolj učinkoviti, vztrajanje v pokončnem položaju pa je otročku omogočilo hitrejše spuščanje. In bila sem bolj samozavestna, tako da sem si upala vztrajati pri svojem (npr. globokem dihanju namesto pasjega, ki mi ga je prigovarjala babica).
    Skratka: hvala!!
    Ana Habjan
  • Pozdravljena Alja,

    želela sem ti sporočiti, da so mi tvoje vaje naredile pravi čudež - bolečina v medenici se mi je po 10 dneh zmanjšala sigurno na polovico, po 15 dneh pa sem prišla le še na kakšnih 10% od tiste bolečine, ki sem jo imela prej cele 3 tedne. Tako, da zdaj to vzdržujem, in če kakšen dan ne najdem dovolj časa in ne delam dovolj vaj, se mi takoj pozna, zato poskušam biti res dosledna pri tem. Malo bolečine je še vedno prisotno, ampak so mi tudi na ginekološkem pregledu rekli, da je dojenček izredno nizko in da mi najbrž tudi skoz pritiska na živec.
    Moram priznati, da sem bila, ko sem začela delati tvoje vaje kar malo skeptična, koliko se bo dalo sploh narediti, ... na koncu je bilo zame res pravo presenečenje, da sem lahko spet normalno hodila, bila normalno mobilna brez kakšnih močnejših bolečin, kot sem jih imela pred obiskom tebe. Hvala ti še enkrat, in če bom po porodu uspela najti čas, se udeležim tudi kakšne tvoje vodene vadbe, če ne drugače pa vsaj online po kakšnem programu.
    Monika Mulec
  • Pozdravljeni, sem v 29.tednu nosečnosti, 9.11. sem kupila vaš program Celostna nosečnost za bolečine v medenici in simfizi, ki sem jih imela. Bile so res že nevzdržne, da sem komaj hodila. Moram vam povedati, da je že po 1 tednu vaj bilo vsaj za 40% boljše... Sedaj, niti mesec še ni minil, pa so bolečine v medenici skoraj izginile!! Preprosto ne morem verjeti, koliko so mi vaše vaje olajšale vse skupaj Občasno se mi pojavlja še bolečina v sramni kosti, v medenici pa je skorajda ne čutim več (ne pri hoji, ne pri vstajanju, obračanju v postelji, itd..) Še enkrat bi sem vam rada zahvalila in upam da se bolečine ne vrnejo ali ne poslabšajo po mojem porodu.
    Natalija Ploj
  • Moram pohvalit, res mi je všeč tečaj. Sem rekla partnerju, da bi bila tretjič noseča že samo zato, da bi že od začetka delala ta tečaj. Zdaj sem ga odkrila šele 4 tedne pred koncem, ampak sem vseeno zelo vesela, da sem ga. Potem bom pa nadaljevala s tečajem za po porodu.

    Katja Simončič
  • Nikoli mi ne bo žal, da sem kupila program za nosečnice, ki ga ponujaš. Kljub temu, da mi je bilo veliko znanih stvari, program ne ponuja samo vaj, ampak tudi priprave na porod. Rodila sem sama z babico in zato je bilo še toliko bolj pomembno, da sem bila psihološko zelo dobro pripravljena. Trebušček sem imela v tretje manjši kot v drugo. Zdaj me tudi kolk (zaradi katerega sva se spoznali:)) ni bolel več. Če o dihanju med porodom ne bi tolikokrat gledala tvojih videov, potem ne vem, če bi bila tako trmasta z dihanjem med popadki. S slušalkami v ušesih, trdno odločena, da rodim hitro, sem tako rodila v 50 min.
    Ravno po porodu pa si objavila tudi dihalne vaje za prvih 6T po porodu, ki so noro dobre! Res blagodejne za trebuh. Mamicam se takrat itak nič ne ljubi niti ni potrebno, da bi se jim, zato me je dihanje sproščalo pa še koristilo.
    JASNA LOŽAR
  • Zelo sem vesela, da ste ustvarili program Celostna nosečnost, saj imam tako na enem mestu na voljo veliko koristnih in strokovnih informacij kot tudi praktičnih nasvetov, ki mi v času prve nosečnosti pridejo še kako prav. Še zlasti všeč so mi vadbe, ki jih lahko izvajam kadarkoli in v udobju lastne dnevne sobe. Všeč mi je tudi to, da lahko glede na počutje izbiram med krajšimi/daljšimi in manj/bolj zahtevnimi vadbami, prav tako pa so mi na voljo tudi različne vadbe za specifične probleme, ki se pojavljajo tekom nosečnosti. Zagotovo si bom po rojstvu otročička naročila tudi program Poporodni preporod.

    MOJCA REBOLJ
  • Za online program Celostna nosečnost sem se odločila po individualnem obisku Alje (zaradi bolečin v križu med nosečnostjo), ker mi je bil njen pristop izredno všeč in sem si nato od doma želela še več vaj, informacij in priprav na porod. Program Celostna nosečnost zajema VSE. Res odlične vaje, ki jih lahko delam kadar mi čas dopušča. Poleg tega pa še ogromno informacij o prehrani, pravilnem gibanju skozi cel dan in pripravah na porod. Pred tem programom sem s strahom gledala na porod, sedaj pa se čutim pripravljena in si zaupam. Najlepše pa je, da s sledenjem programu ne čutim več bolečin.

    SAŠA ADEN
    SAŠA ADEN
  • Od vedno sem bila sportno aktiven clovek. Rada se gibam samostojno in nisem privrzenec skupinske telovadbe. V 4. mesecu nosecnosti sem se zacela sprasevati ali je moja rutinska telovadba primerna za moje obdobje v zivljenju in po temeljitem iskanju tudi ugotovila, da imam rahlo diastazo rektusov in da so vaje ki jih delam neprimerne zame. Naletela sem na online program Celostna nosecnost in ga tudi kupila. Na zacetku so se mi vaje zdele mogoce prelahke zame in da ne bodo imele efekta, ampak sem po 14 dnevni vadbi ugotovila, da se pocutim odlicno, misicni tonus mi je enakomerno narastel in da raztezne vaje ter pravilno dihanje resnicno pomagajo. Tudi vsi ostali posnetki so zelo poucni in zanimivi. Priporocam vsem, ki si zelijo prijetno nosecnost. Ce bi se lahko vrnila nazaj, bi program kupila ze v zacetku nosecnosti. Alja hvala za vse tvoje nasvete. Matejka

    MATEJKA B.
  • V drugi nosečnosti so se mi kaj kmalu po zanositvi pokazale težave z medenico, zato sem iskala vadbo, ki bi mi lajšala težave. Poskusila sem več različnih aerobnih vadb, ki jih ponujajo razni fitnes centri, vendar mi tam ni znal nihče prisluhniti in tudi tipi vadbe so stanje v medenici samo še poslabšali. Tako sem prišla do Alje in že s prvo vadbo sem vedla, da je to to. Že po pri vadbi sem čutila olajšanje , zato sem se tudi odločila, da poleg vadbe, ki sem jo obiskovala naročim še on line program celostna nosečnost, saj me je poleg bolečin v medenici mučil tudi nosečniški išijas, diastaza rektusov in inkontinenca. Predstavljene vaje v programu, ki sem jih tako izvajala vsak dan so mojo drugo nosečnost naredile praktično skoraj brez bolečin. Bolečine v medenici in išijaš so izginile, diastaza se ni poslabšala, zanimivo pa je bilo to, da so mi njene vaje za medenično dno dejansko inkontinenco skoraj da pozdravile. Sploh si nisem več znala predstavljati dneva brez izvajanja teh vaj in brez masažnih žogic, ki so mi veliko bolečin olajšale in z vsakodnevno masašo so tudi vozlički kmalu izginili. Njen strokovni pristop, prijaznost in tudi čas, ki si ga vzame zate zato, da ti pomaga je bil zame neprecenjliv. Z veseljem sem si ogledovala in izvajala njen program in se na ta način naučila pravilnega gibanja, pravilnega izvajanja vaj, dihanja ki sem jih na skupinski vadbi samo še izpopolnila. Skozi videje sem se marsikaj naučila o nosečnosti, o svojem telesu, ki se skozi nosečnost spreminja in tudi načine kako mu pri tem pomagati, da bo nosečnost pustila čim manj nezaželjenih posledic. Všeč mi je bilo to, da program stremi k celostni obravnavi nosečnice, od pravilnega gibanja, prehrane, priprave na porod, pravilnega dihanja, vaj za medenično dno in diastazo rektusov. Zame je bil program top in priporočam ga vsaki nosečnici, saj s programom ne le da se naučiš pravilno gibat in izvajat vaje, temveč na porod odhajaš pomirjena, ker veš da si zase in tudi za svoje telo naredila največ kar si lahko. Zato Alja, hvala za vse tvoje dragocene nasvete, za tvoj čas, ki si mi ga namenila in pomoč, da sem v drugo rodila na popolnoma naraven način brez sprožitve poroda.

    BRIGITA KUŠAR
    BRIGITA KUŠAR