Zdravo črevo – Zdravo telo (in možgani)

67.00

To ni le ‘še en prehranski priročnik’, ampak gre za celostni pristop obravnave našega telesa skozi črevesje navzven.

Preprodaja priročnika poteka od 13.6.2020 do 30.6.2020!

Opis

ZDRAVO ČREVO – ZDRAVO TELO (IN MOŽGANI)

Zdravo črevo – Zdravo telo (in možgani) je zbirka receptov, predavanj, trikov, telovadnih vaj, meditacij, receptov za domači deodorant, zobno pasto in drugih trikov za celostno ‘prenovo’ telesa iz črevesja navzven – za boljše zdravje in fit telo – s 30 dnevnim postopnim prehodnim planom sprememb.

PRIROČNIK TEMELJI NA PETIH PODPORNIH STEBRIH

  1. Zdrava prehrana – ki ohranja neprepustnost črevesne stene
  2. Gibanje
  3. Obvladovanje stresa
  4. Življenjsko okolje brez toksinov
  5. Biohaki

 

NA KATERA VPRAŠANJA ODGOVARJAMO V PROGRAMU?

Na katera vprašanja sem našla odgovore skozi to čudovito raziskovalno popotovanje na desetine najsodobnejših knjig, izobraževanj in webinarjev priznanih znanstvenikov in zdravnikov, ki znajo gledati širše in predvsem celostno:

 

  1. KAKO TRAJNO OBLIKOVATI SVOJE TELO IN ZDRAVJE (Zakaj se eni ljudje redijo in drugi ne)?
  2. KAKO MED SPANJEM STIMULIRATI ‘DETOX’ MOŽGANOV?
  3. KAKO SE ZNEBITI ŽELJE PO SLADKI IN NEZDRAVI HRANI?
  4. KAKO PREPREČITI SODOBNE BOLEZNI?
  5. KAKO SE GIBATI ZA BOLJŠO PREBAVO?
  6. KAKO PREPREČITI PEKOČO ZGAGO IN NAPIHNJENOST ?
  7. KAKO STIMULIRATI LASTNE MATIČNE CELICE?
  8. KATERI HRANI SE MORAMO IZOGNITI IN KATERO MORAMO UŽIVATI V IZOBILJU? (Pa ne gre za delitev na OH, beljakovine in maščobe..)
  9. KAKO ODPRAVITI OZIROMA PREPREČITI SINDROM PREPUSTNEGA ČREVESJA?
  10. KAKO OBVLADOVATI STRES?
  11. KAKO IZGLEDATI MLAJŠI IN IMETI VEČ ENERGIJE?
zdravo-telo_zdravo-revo_jabolko1

Priročnik vas bo naučil, kako vrednote o zdravi prehrani in zdravih življenjskih navadah prenesemo na svoje otroke.

 

Je vaš cilj shujšati? Hujšanje oziroma optimizacija telesne teže in kompozicije telesne sestave je ‘samo’ stranski učinek našega protokola. 

 

Ste vedeli, da trdovratna maščoba okoli trebuha (visceralna maščoba) nastaja kot odgovor telesa na vnetje, ki se vrši v tem predelu (zaradi pojava prepustnega črevesja)?

 

Smo to kar jemo. Ne.. v bistvu SMO TO, KAR PREBAVIMO!

 

Veliko toksinov v našem okolju (predvsem nevidnih) ogroža naše zaveznice bakterije in posledično nas. Zato smo za vas poleg konkretnega PREHRANSKEGA NAČRTA (mesečni plan) naredili tudi ‘recepte’ za domačo ‘lekarno’, mila, detergente, zobne paste in otroško kozmetiko.

 

Štetje kalorij je preteklost (v priročniku boste spoznali zakaj), stradanje je preteklost, prav tako raznorazne diete in mučenje s pretirano vadbo za kurjenje kalorij.

 

Bolj pomembno od doživljanja prehrane skozi prizmo vitkosti ali debelosti je, razumevanje kako pomembna je prava hrana, vnešena na pravi način – za preprečevanje nastanka bolezni in podaljševanje življenja v odsotnosti farmacevtskih sredstev in kirurškega noža.

 

Ni pomembno, koliko ste stari v tem trenutku ali koliko ste zdravi. Vsak lahko že v nekaj tednih spremeni svoje življenje na bolje. Bistvo je imeti prave informacije in motivacijo za njihovo udejanjanje.

 

Ta pripročnik se ne opredeljuje na veganskega , vegetarijanskega, mesnega, saj vsebuje vse vrste receptov – vseeno pa je poudarek na manjši količini živil živalskega izvora. Prav tako ne gre za nobeno (modno) dieto, ampak način prehranjevanja, kot nam je pisan na kožo – kot človeški vrsti.

zdravo-crevo_zdravo-telo_-piknik

KAJ NAJDETE V PRIROČNIKU?

    1. Predavanje s PDF izvlečki Kako delujejo bakterije v našem telesu?
    2. Predavanje s PDF izvlečki Kako pride do sindroma prepustnega črevesja (vzroki in posledice)
    3. Kateri hrani se moramo izogibati, dnevni recepti zdravilne hrane in priporočen nakupovalni seznam hrane ter priporočljivih dodatkov. (Konkretni PDF recepti)
    4. Kako deluje naše črevesje v povezavi z možgani in v povezavi z imunskim sistemom (Predavanja s PDF izvlečki)
    5. Biohaki za daljše življenje oziroma pomlajevanje (3x video predavanje s PDF izvlečki)
    6. Povzetek vseh predavanj v enem samem videu s PDF izvlečkom.
    7. Premagovanje stresa (vodena meditacija, dihalne vaje, vaje za resetiranje vagusnega živca, vaje za pomlajevanje obraza z aktivacijo hialuronske kisline, dihalne vaje, ki oponašajo trening na nadmorski višini, tapkanje, tresenje..)
    8. Vaje za boljšo prebavo in izkoristek hrane (spiralne vaje, vaje za boljši pretok limfe)
    9. Mesečni plan prehrane (z načinom priprave), vadbe in biohakov za optimalno vitalnost – postopen in voden prehod v nov življenjski slog!
    10. Recepti (za zdravje, pomlajevanje in vitkost), ki so razdeljeni na ‘all inclusive’ recepte, vegetarijanske in veganske in celo za otroke!
    11. Predavanje za matere in nosečnice – Kako vzgojiti otroka z zdravo mikrofloro?
    12. Aromaterapija oziroma, kako z eteričnimi olji nadomestiti kemične proizvode v domačem gospodinjstvu in izboljšati odpornost (Video intervju z Anka Žura)
    13. Video Intervju s Karin Rižner – kaj povzroča intolerance in alergije?
    14. Moč začimb
    15. Kako se zdravo prehranjevati v službi, na poti in v hektičnem vsakdanjiku? (Recepti in nasveti)
    16. Kako otrokom približati vrednote zdrave prehrane in zdravega življenjskega sloga?
    17. Kako spanje vpliva na črevesno floro in kako ga izboljšamo?
    18. Kako sedenje vpliva na črevesno floro in kako to preprečiti?
    19. Kako preprečimo napihovanje trebuha?

 

zdravo-crevo_zdravo-telo_v-gibanju

Priročnik vas bo naučil, kako odpraviti ovire v lastnem telesu, ki mu preprečujejo, da ste zdravi, vitki, fit, polni energije in brez bolečin.

 

To ni le ‘navaden’ priročnik, to je vaši novi učitelj v novo življenjsko poglavje!

BLOGI NA TEMO ZDRAVEGA ČREVESJA IN PREHRANE

KAKO JE ALJI MALIS PRIPRAVA TEGA PRIROČNIKA SPREMENILA ŽIVLJENJE? 10 KLJUČNIH SPREMEMB:

1. Kot zaposlena mama in povrhu še samohranilka (se pravi sama za vse), sem se vedno utapljala v delu in nikoli nisem imela časa ali volje ‘raziskovati’ nove recepte in narediti jedilnik zase in svoje otroke bolj pester in bolj zdrav. Oklepala sem se več ali manj 5-10 različnih receptov in jih ponavljala. Sedaj, ko sem končno vzela prehrano ‘v svoje roke’, ne samo da se prehranjujemo veliko bolj zdravo, ampak tudi bolj pestro in preprosto!

2. Minila me je želja po sladkem in slabi hrani.

3. Otroka kar naenkrat rada jesta zelenjavo in ‘zdravo’ hrano. Brin kar sam pove: “Mama, danes smo spet jedli v vrtcu sladoled. Mi boš dala nekaj zelenjave za jest, da popravim ‘nered’ v črevesju?” Prisežem, da je to res!!

4. Odkar se prehranjujem po ‘lektin gree’ receptih, so izginili moji kronični rinitisi, za katere noben zdravnik (niti bioresonanca) niso znali odkriti – kaj je vzrok! Izginila pa je tudi alergija na mačke z daljšo dlako!

5.  Včasih sem se počutila že skoraj brez energije, ko sem šla po otroka v vrtec (..), sedaj pa imam zadosti energije, da ju ‘obvladujem’ do večera, ko gresta spat in ko se posvetim mojim meditacijsko-dihalnim vajam, ki so poleg prehrane, gibanja in še nekaj drugih ‘biohakov’, opisanih v priročniku’, moj vodnjak energije in ravnovesja. Opažam tudi, da v povprečju spim skoraj za uro manj, a se bolje naspim!

6. Polepšala se je koža, lasje.. če bi bila močnejša, bi tudi zagotovo shujšala s pomočjo med-dnevnih postov, opisanih v programu.

7. In najpomembnejše! Moje blato je končno formirano, brez posebnega ‘ekstra’ vonja in brez napihovanja – kar je znak uravnovešene mikroflore in s tem uravnovešenim delovanjem telesa – in kljub jutranji kavi!

8. Spremenjen pogled na svet in lastno telo.. Drugačno sporočilom svojim otrokom.. Občutek moči, da lahko samo obvladujemo svoje zdravje, neodvisnost od drugih terapevtov, zdravnikov..

9. Največji šok je bil zagotovo ta, da sem prej dejansko mislila, da se relativno zdravo prehranjujem! Joj, kako sem se motila. Klasične piramide in smernice..

10. Sedaj uživam v pripravi hrane, uživam v vsaki njeni zdravi, hranilni substanci in veliko težje sprejmem odločitev za obrok zunaj doma (razen, če ni pripravljen doma), kar mi je bilo prej v olajšanje.

zdravo-crevo_zdravo-telo_alja-malis3

MNENJA STRANK

  • Za online program Celostna nosečnost sem se odločila po individualnem obisku Alje (zaradi bolečin v križu med nosečnostjo), ker mi je bil njen pristop izredno všeč in sem si nato od doma želela še več vaj, informacij in priprav na porod. Program Celostna nosečnost zajema VSE. Res odlične vaje, ki jih lahko delam kadar mi čas dopušča. Poleg tega pa še ogromno informacij o prehrani, pravilnem gibanju skozi cel dan in pripravah na porod. Pred tem programom sem s strahom gledala na porod, sedaj pa se čutim pripravljena in si zaupam. Najlepše pa je, da s sledenjem programu ne čutim več bolečin.

    SAŠA ADEN
    SAŠA ADEN
  • Od vedno sem bila sportno aktiven clovek. Rada se gibam samostojno in nisem privrzenec skupinske telovadbe. V 4. mesecu nosecnosti sem se zacela sprasevati ali je moja rutinska telovadba primerna za moje obdobje v zivljenju in po temeljitem iskanju tudi ugotovila, da imam rahlo diastazo rektusov in da so vaje ki jih delam neprimerne zame. Naletela sem na online program Celostna nosecnost in ga tudi kupila. Na zacetku so se mi vaje zdele mogoce prelahke zame in da ne bodo imele efekta, ampak sem po 14 dnevni vadbi ugotovila, da se pocutim odlicno, misicni tonus mi je enakomerno narastel in da raztezne vaje ter pravilno dihanje resnicno pomagajo. Tudi vsi ostali posnetki so zelo poucni in zanimivi. Priporocam vsem, ki si zelijo prijetno nosecnost. Ce bi se lahko vrnila nazaj, bi program kupila ze v zacetku nosecnosti. Alja hvala za vse tvoje nasvete. Matejka

    MATEJKA B.
  • V drugi nosečnosti so se mi kaj kmalu po zanositvi pokazale težave z medenico, zato sem iskala vadbo, ki bi mi lajšala težave. Poskusila sem več različnih aerobnih vadb, ki jih ponujajo razni fitnes centri, vendar mi tam ni znal nihče prisluhniti in tudi tipi vadbe so stanje v medenici samo še poslabšali. Tako sem prišla do Alje in že s prvo vadbo sem vedla, da je to to. Že po pri vadbi sem čutila olajšanje , zato sem se tudi odločila, da poleg vadbe, ki sem jo obiskovala naročim še on line program celostna nosečnost, saj me je poleg bolečin v medenici mučil tudi nosečniški išijas, diastaza rektusov in inkontinenca. Predstavljene vaje v programu, ki sem jih tako izvajala vsak dan so mojo drugo nosečnost naredile praktično skoraj brez bolečin. Bolečine v medenici in išijaš so izginile, diastaza se ni poslabšala, zanimivo pa je bilo to, da so mi njene vaje za medenično dno dejansko inkontinenco skoraj da pozdravile. Sploh si nisem več znala predstavljati dneva brez izvajanja teh vaj in brez masažnih žogic, ki so mi veliko bolečin olajšale in z vsakodnevno masašo so tudi vozlički kmalu izginili. Njen strokovni pristop, prijaznost in tudi čas, ki si ga vzame zate zato, da ti pomaga je bil zame neprecenjliv. Z veseljem sem si ogledovala in izvajala njen program in se na ta način naučila pravilnega gibanja, pravilnega izvajanja vaj, dihanja ki sem jih na skupinski vadbi samo še izpopolnila. Skozi videje sem se marsikaj naučila o nosečnosti, o svojem telesu, ki se skozi nosečnost spreminja in tudi načine kako mu pri tem pomagati, da bo nosečnost pustila čim manj nezaželjenih posledic. Všeč mi je bilo to, da program stremi k celostni obravnavi nosečnice, od pravilnega gibanja, prehrane, priprave na porod, pravilnega dihanja, vaj za medenično dno in diastazo rektusov. Zame je bil program top in priporočam ga vsaki nosečnici, saj s programom ne le da se naučiš pravilno gibat in izvajat vaje, temveč na porod odhajaš pomirjena, ker veš da si zase in tudi za svoje telo naredila največ kar si lahko. Zato Alja, hvala za vse tvoje dragocene nasvete, za tvoj čas, ki si mi ga namenila in pomoč, da sem v drugo rodila na popolnoma naraven način brez sprožitve poroda.

    BRIGITA KUŠAR
    BRIGITA KUŠAR