Trening za ženske, ki potrebujejo varno, a učinkovito vadbo.

‘WOMAN POWER’ je specifičen trening za ženske po tridesetem, ki so bodisi matere, bodisi s kariero vpete v pisarniško okolje bodisi ženske, ki si želijo preoblikovati telesno držo, obliko in zdravje.

 

‘Woman power’ je simbolična besedna zveza, ki ponazarja moč ženskega telesa in duha, ki ga je v svoji popolnosti ustvarila narava in je ustvarjeno bodisi za rojevanje bodisi za vodenje podjetja, države ali družine bodisi za vse skupaj.

 

Svojo prvinsko moč ženske industrializiranih družb lažje izgubimo, saj je naše telo bolj podvrženo neustreznim prisilnim držam, stresu in toksinom iz okolja. Zato ni več samoumevna in je treba zanjo skrbeti.

 

Avtorica vadbe je Alja Malis (na sliki, 38 let, mati 3 letnemu sinčku Brinu), ustanoviteljica Vadbene klinike in trenutno zopet noseča.

 

Vadba je varna za stanja kot so  bolečine v križu, diastaza rektusov, urinska inkontinenca in jih lahko celo zmanjša ali odpravi.

 

Skupina je sestavljena iz največ 7 vadečih. Princip treningov temelji na kvaliteti ne kvantiteti. Bistvo vseh izvedenih položajev je pravilna drža (mehanično optimalno obremenjeni sklepi) in ne število ponovitev, moč ali hitrost. Takšna vadba sklepe lubrificira in ne poškoduje, kot se to dogaja pri večini vadbenih procesov. Noben položaj prekomerno ne povečuje intraabodimalnega pritiska (klasični trebušnjaki), ki poškoduje trebušno steno, hrbtenico in držo. Vaje vsaki posameznici po potrebi sproti prilagajamo.

 

           


Vadba poteka v čudovitem vadbenem studiu Vadbene klinike v Ljubljani. Na tleh imamo pluto, naravno podlago, ki spodbuja krepitev globokih mišic telesa, če vadimo bosi.

Treningi so sestavljeni iz:

  • Uvodnih ogrevalno – razteznih vaj
  • Srednje intenzivnih intervalnih vaj za telesno jedro
  • Glavnega intervalnega treninga, ki predstavlja krepitev vseh globokih stabilizatorjev telesa in ključnih površinskih mišic
  • Samomasažne tehnike s terapevtskimi masažnimi žogicami
  • Zaključnimi razteznimi/dihalnimi vajami

 

Pri treningu za ženske se poslužujemo sledečih pripomočkov:

  • Lastna teža (vedno)
  • Podlaga iz naravne plute (vedno)
  • Samomasažne žogice (vedno)
  • Vibracijske palice
  • TRX
  • Kettlebell-i
  • Elastični trakovi
  • Velike ali majhne žoge
  • Baloni

 

Trening traja 55 minut. Vadimo bosi v nogavicah ali brez. Potrebujete le udobna vadbena oblačila. Tuš je na voljo.

CENIK

Termini:

TOREK ČETRTEK
20:00 19:00

Raziščite še več vsebin na temo: