Akcija!

Gibanje brez bolečin – in vadbe

25.00 17.00

Edini program Vadbene klinike, katerega rezultati ne temeljijo na vadbi, ampak pravilnem načinu gibanja.

Opis

GIBANJE BREZ BOLEČIN in brez vadbe – online sistem videov

 

Edini program Vadbene klinike, katerega rezultati ne temeljijo na vadbi, ampak pravilnem načinu gibanja.

 

Življenje in gibanje brez bolečin bi moral biti standard za vsakogar, tudi v zrelih letih in ne glede na poklic ali življenjsko poslanstvo.

 

Včasih ne potrebujemo veliko, da to dosežemo. Tudi Alja Malis je tak primer. Pri 32ih je doživela prve bolečine v križu. Takrat je še opravljala pisarniško delo in se aktivno ukvarjala z zumbo. Bolela jo je tudi pokostnica. O materinstvu še ni bilo ne duha ne sluha. 🙂

 

Sedaj pri štiridesetih se počuti veliko bolje, kljub dvema porodoma,od tega en carski rez. Korekcijskih vaj izvaja le toliko, kolikor je potrebno, da jih pokaže klijentom, sicer pa prakticira ‘samo’ PRAVILEN NAČIN GIBANJA in dvigovanja – kar bi lahko drugače povedali – NE OMEJUJE TELESA pri lastni regeneraciji in vzpostavljanju homeostaze in ravnovesja.

KAJ JE BISTVO TEGA SESTAVA VIDEOV?

Naše telo je dovolj pametno, da se zna SAMO POZDRAVIT, če mu le to pustimo (ga ne omejujemo, hote ali nehote).Pravilen način gibanja nam omogoča:

  • Pravilno uporabo mišic in fascij (npr ob dvigovanju krepitev mišic zadnjice in trebušnih, namesto preobremenjevanje hrbtnih mišic in hrbtenice)
  • Gibanje s poravnanimi (centriranimi) sklepi (sklepi se s tem podmazujejo, ne obrabljajo)
  • Ravno pravšnji intra-abdominalni pritisk (ne prevelik, ne prešibek in s tem ravno prav obremenitve za mišice medeničnega dna, medenične organe in trebušne mišice)
  • Pravilno dihanje (ki omogoča optimalno stabilizacijo telesa in vse prej našteto)

KAJ PROGRAM VSEBUJE?

V sledečem programu so zbrani vsi videi Vadbene klinike, ki govorijo o telesni drži skozi vsakodnevno gibanje. Vsebuje 9 podmap:

  1. DVIGOVANJE IN NOŠENJE (5 videov)
  2. TRIKI ZA BOLJŠO DRŽO (7 videov)
  3. DIHANJE (Webinar z dihalnimi vajami)
  4. PREVENTIVA GIBANJA (4 videi)
  5. HOJA (3 videi)
  6. DVIGOVANJE IZ POSTELJICE & STOLČKOV, NOSILKE.. (7 videov)
  7. SEDENJE (Delavnica o zdravem sedenju z vajami)
  8. SPANJE (1 video)
  9. HUJŠANJE (1 video)

KATERE VSEBINE POKRIVAJO VIDEI?

Videi prikazujejo pravilno dvigovanje, spuščanje in nošenje bremen (dojenčkov), lastnih teles z dodatnimi opozorili in triki ob prisotni diastazi rektusov, urinski inkontinenci ali zdrsu medeničnih organov. Pri dvigovanju dojenčkov je upoštevan tudi  baby handling.

 

V posnetkih najdete vse od pravilne drže pri dojenju, nošenju v nosilki, pri umivanju zob, gospodinjskih opravilih vse do pravilnega vsedanja in sedenja, počepanja, odpravljanja tipičnih napak pri vadbenih programih in celo do pravilne hoje in spanja.

 

Webinar o dihanju in posnetek Delavnice o sedenju vsebujeta tudi vaje.

KOLIKO ČASA NA DAN POTREBUJEM?

Kot že omenjeno, ne gre za izvajanje vaj, ampak za pravilen način dihanja in gibanja, ki lahko pripelje do enakih ali celo boljših rezultatov od samih vaj. Gre za način življenja. Verjetno boste potrebovali nekaj dni za ogled vseh videov in nekaj tednov, da boste izključili ‘avtopilota’, ki sedaj vodi vaše telo in prešli na novo, boljšo, pososobljeno različico.

V KAKŠNI OBLIKI DOBIM VSEBINE IN KOLIKO ČASA SO MI NA VOLJO?

Vsak nov bodoči posnetek bo avtomatsko dodan v (vaš) program!

 

Dostop do videov je trajen. Nahajajo pa se v google drivu.