Fit v pisarni

49.00

Naročnina na tedenski vadbeni program, ki kljubuje negativnim posledicam prisilnih drž človeka med delom, bodisi sedenju, bodisi stanju, bodisi dvigovanju in nošenju bremen.

Opis

Razen, če dnevno ne naredite vsaj 12.000 korakov, potem ste pretežno sedeči ali stoječi (oziroma v določeni prisilni drži). Ura ali dve fitnes vadbe dnevno ne izbriše posledic osemurnega sedenja. Največkrat jih napačna vadba še poslabša. Posledice se počasi akumulirajo, vse od prvega sedenja v otroških stolčkih dalje. V odsotnosti bolečin se jih navadno niti ne zavedamo. Ko enkrat zaboli, je lahko že prepozno oziroma nikoli več ne bo tako kot je bilo, lahko je pa še slabše, če nič ne ukrepamo!

Ali prepoznate katerega od naštetih znanilcev bolečin in omejenega gibanja!

  1. zategnjenost telesa
  2. slaba drža
  3. grba v vratni hrbtenici
  4. težje dihanje (z rameni)
  5. pogostejše športne poškodbe
  6. bolečine v kolenih
  7. šibke mišice medeničnega dna

Ali vam telo že daje rdeči karton v obliki?

  • bolečin v križu
  • bolečin med lopaticami
  • bolečin v vratu
  • bolečine v zapestjih
  • bolečine v medenici in po nogi navzdol
  • bolečin med nočnim počitkom ali sedenjem

KAKO VAM BOLEČINE POVZROČA NAPAČNA VADBA: V VIDEU SI POGLEJ 3 NAJBOLJ ŠKODLJIVE VAJE ZA HRBTENICO IN TREBUŠNO STENO!

Tudi, če ne delate v pisarni (ste vzgojiteljica v vrtcu, frizer/ka, zobozdravnik/ca, trgoce/ka ali delate v proizvodnji), ste prvič v šoli veliko presedeli in drugič sedaj delate v prisilnih držah ali napačno dvigujete bremena. Vsem vaj je namenjen ta program!

KAJ LAHKO STORITE SAMI IN TAKOJ? Preberite 13 brezplačnih nasvetov v BLOGU: Kako se starati počasneje

LAHKO PA SE VČLANITE V ONLINE PROGRAM ‘FIT V PISARNI’, ki združuje vse omenjene rešitve.

Člani lahko 3 leta dostopajo do vseh video in drugih vsebin. Vsebina programa se nenehno dopolnjuje in razvija. Vsa vsebina je organizirana v tedenski vadbeni program, ki ga lahko poljubno spreminjate, s tem, da menjate vaje iz posameznih področij (vaje za krepitev telesnega jedra, samomasažne tehnike, raztezne vaje, sproščanje..) in jih poljubno kombinirate.

VIŠINA ČLANARINE ZA 3 LETA SAMO 49 EUR!

KAJ DOBITE ZA ZNESEK VAŠE ČLANARINE?

  • Korekcijske vaje za držo (več videov)
  • Video predavanje o optimalnem sedenju
  • Vaje, ki izničujejo posledice sedenja (več videov)
  • Raztezne vaje v pisarni (video)
  • Samomasažne tehnike (več videov)
  • Tehnike sproščanja
  • Vaje za krepitev telesnega jedra
  • Ali so ergonomsko oblikovani stoli res boljši? (video)
  • Kako ne sme sedeti vaš otrok? (video)
  • Kako sedenje vpliva na mišice medeničnega dna, holesterol v krvi in slabše dihanje s trebušno prepono?
  • 3 minutna jutranja gibalno-raztezna rutina
  • Katera je najboljša hrana za zdrave sklepe?
  • Sedenje brez stola

KAKŠEN JE BONUS PROGRAMA?

S programom lahko nehote odpravite še:

  • morebitno urinsko inkontinenco
  • boleče menstruacije
  • glavobole
  • slabe dihalne razvade
  • nekaj odvečnih kilogramov

Ob nakupu članarine pridobite kar:

  1. 10% popust na nakup programa Jungle Kid ali Jungle Fit Mama
  2. 5% popust na vse vadbene pripomočke (vključujoč blazino in žogo za sedenje)
  3. 5% popust na katerikoli drug online program

BREZPLAČNO PREJMETE ONLINE PROGRAM ‘KAKO DO ODLIČNE TELESNE FORME BREZ VAJ’!

  • 8 osnovnih principov gibanja (video)
  • Preventiva gibanja: kaj vse lahko storite za boljšo držo in fit telo, ko ne telovadite? (video)
  • Vse o vplivu čevljev na telo. (video)
  • Otroci in športne panoge (video predavanje)
  • Vse o otroških čevljih
  • Na igrišču (video)
  • Pedometer izziv

SAŠA PANIČ, DIPL. FIZIOTERAPEVTKA, MAMICA 2 OTROK

Saša Panič, dipl. fizioterapevtka

Kovaceva kobila je vedno bosa in kljub znanju in izkusnjam, kljub temu, da sem pomagala že mnogim, sama sebe ne morem spravit v red zato sem se prijavila na tvojo kliniko sama sem igrala kosarko celo zivljenje in sem navajena, da me nekdo “tera”..sama se pa zelo težko
zelo sem navdusena nad tvojimi idejami sicer sama se bolj ukvarjam s sportniki in poskodbami, a vseeno je v fizioterapiji veliko podrocij, s katerimi se le redki ukvarjajo tako kot se je treba..in definitivno je tvoje podrocje tako, kjer je potrebno ozavestiti paciente, stranke, ljudi
Alja, moram rečt, da mi je vaja most z žogicami res ena izmed boljših vaj za trapeziuse..sem namreč fizioterapevtka in se srečujem z ogromno pacienti s klasičnimi problemi sedečega dela in do sedaj še nisem odkrila boljše vaje za samopomoč/samomasažo vratnih mišic…