FMS – Functional Movement Screen je sistem sedmih funkcionalnih testov, ki detektirajo najšibkejše člene v športnikovi kinetični verigi mišic in sklepov. Ti so odgovorni za možnost poškodb in bolečin pri gibanju in za slabši športni napredek. Sistem nudi na eni strani baterijo preprostih testov in na drugi strani paleto korekcijskih vaj, ki omenjeni mišično-skeletni deficit odpravljajo.

dns

DNS – Dynamic neuromuscular stabilization – je nevromuskularna dinamična metoda, ki v naših možganih ponovno vzpostavi motorične vzorce za stabilizacijo telesnega jedra s pomočjo dihanja in ravno pravšnjega uravnvanja znotraj-trebušnega pritiska, ki jih osvajajo dojenčki (ali pa bi jih morali) skozi njihovo razvojno kineziologjo med okvirno tretjim in štirinajstim mesecem življenja. Takrat se postavijo temelji za vse nadaljne življenje – in če niso dobro postavljeni, nas to lahko ovira pri našem športnem udejstvovanju in gibanju na splošno.

Radi tečete, pa vas pri tem (občasno) boli koleno ali križ? Ste po porodu, pa ne veste, kdaj bi lahko pričeli s tekom ali crossfitom? Ste (rekreativni) športnik in želite izboljšati svoje rezultate? Ali pa z vašo vadbeno rutino ne želite pridelati poškodb (na dolgi rok)?

FMS TESTIRANJE (Functional Movement Screen) je sistem 7 funkcionalnih in fundamentalnih testov (gibalnih vzorec), ki detektirajo najšibkejši člen v vaši verigi gibanja.

KAKO? Testiranje je zasnovano tako, da ne dopušča nobenih kompenzacij. Kompenzacije so tiste strategije našega telesa, ki prikrijejo napake v gibanju, saj je to evolucijsko gledano način preživetja. Kompenzacije morajo trajati kratek čas. Če trajajo predolgo, zlorabijo nek drug del telesa, kar se manifestira z BOLEČINO, POŠKODBAMI ali SLABŠIMI ŠPORTNIMI REZULTATI.

 

 

Na podlagi rezultatov FMS testiranja in splošne celostne analize telesa (v gibanju), sestavimo vaje, kjer se poslužujemo tudi tehnik DNS.

 

 

KAJ? Testiranje odkrije naše napake v gibanju in je podlaga za sestavo korekcijskega programa. Alja Malis, licencirana FMS trenerka (edina v Osrednjeslovenski regiji), vam vadbeni program še dodatno nadgradi (izboljša) s tehnikami DNS, DIHANJA, SAMOMASAŽNIH VAJ, TRE (tehnikami tresenja), tehnikami UPRAVLJANJA Z INTRA-ABDOMINALNIM PRITISKOM in z nasveti glede pravilnejšega načina HOJE, TEKA, SEDENJA IN GIBANJA skozi vsakodnevne aktivnosti.

ZAKAJ? Da preprečimo poškodbe (tako pri športu kot vsakodnevnem načinu gibanja, dvigovanja ipd) in izboljšamo ‘fitness’ posameznika in kvaliteto življenja – vse v poznos starost!

Prijavi se na brezplačni telefonski posvet ali FMS testiranje!

Raziščite še več vsebin na temo: