Je nov, revolucionaren vadbeni pristop!

Resetirajte svoje telo z masažnimi žogicami in neuromišičnimi sprostitvenimi tehnikami!
Pridružite se mini skupini (do 6 oseb), kjer je vsak vaš gib pod nadzorom.

Z leti postanejo naša tkiva manj elastična, utesnjena, manj hidrirana, manj voljna in elastična. Zato se počutimo ‘zategnjene’ in to vodi v bolečine in poškodbe. Ujeti živčni končiči nociceptorjev, receptorjev za bolečino, signalizirajo možganom konstantno nelagodje v obliki bolečine, ker so ujeti in neprehranjeni. Ko jih sprostimo, nimajo več potrebe po sporočanju svoje stiske.

Ko osvojite tehnike in položaje z masažnimi žogicami, jih lahko implementirate v vašo običajno vadbeno rutino. Na primer pred in po teku. Tako boste povečali vašo učinkovitost treninga in zmanjšali možnosti za poškodbe in mišične zakrčnine.

Tehnike lahko zamenjate za posamezne obiske pri maserju ali terapevtu. Naše telo poseduje neverjetne zmožnosti samozdravljenja, samo dopustiti mu moramo.

KDAJ SI LAHKO POMAGATE Z SAMO-MASAŽNO VADBENO RUTINO?

Ko potrebujete sprostitev. Ne gre vedno samo za sprostitev tkiv, včasih potrebujete samo izbrisati stres iz vašega telesa, prisiniti na ‘OFF’ gumb in pobegniti iz emocionalne stiske, ki vas drži zakrčene.

Ko občutite bolečino (v križu, vratu, zapestjih, trtici..). Žogice delujejo hitreje od tablet. Znanstveno je dokazano, da je za celice najmočnejša stimulacija mehanični stres in ne kemični. Potrebujemo približno 90 sekund konstantnega pritiska na celične organe, da se na to odzovejo (da se sprostijo), veliko prej kot tablete.

Na poti v avtu, na daljših predavanjih, v kinu si lahko z žogicami olajšate sedenje in ga celo spremenite v svojo mini terapijo. Z nekaj tehnikami podaljšanja in stabiliziranja nevtralne hrbtenice si lahko prihranite bolečine.

Ko potrebujete pomladitveno tehniko na obrazu. Z žogicami si lahko pomladite kožo na obrazu. V bistvu pa je efekt enak po celem telesu. Bolj nahranjena, hidrirana tkiva bogata s kisikom dlje časa ohranjajo elastičnost.

Ko se čutite zakrčene v pisarni. Ni potrebno, da vas 8-10 urni delavnik popolnoma uniči, predno pridete na vadbo. Veliko lahko storite že vmes, da razbijete cikel slabe drže. Zapomnite si, sedeč položaj sam po sebi ni škodljiv (če je pravilen), škodljiva je količina časa, v kateri presedite.

Komu je vadba namenjena?

Obema spoloma, v vseh življenjskih obdobjih.
Rekreativcem in športnikom, ki bi želeli zmanjšati število poškodb in izboljšati rezultate.
Vsem, ki veliko sedite ali delate v prisilnih držah (zaposleni v pisarnah, študenti, frizerji, vzgojiteljice, zobozdravniki …).
Vsem, ki nosite čevlje (in s tem omejujete gibljivost stopal).
Vsem z skoliozo, kifozo, lordozo …
Vsem, ki se počutite ‘ujetnike’ v svojem zakrčenem telesu.
Vsem, ki bi generalno. želeli zmehčati in vrniti elastičnost ter vitalnost vašim mišicam in organom.

Pri kakšnih stanjih lahko pomaga?

  • Bolečine v križu
  • Bolečine med lopaticami
  • Bolečine v zapestjih
  • Glavoboli
  • Boleča pokostnica
  • Plantarni fascitis
  • Boleča rama
  • Bolečine v vratu
  • Ahilova tetiva
  • Astma, slabe dihalne navade
  • Piriformis sindrom
  • Škrtajoča čeljust in škrtajoči zobje ponoči
  • Slab spanec
  • Slaba koordinacija in zavedanje v prostou
  • Fibromialgija
  • Bolečine v karpalnem kanalu
  • Zakrčene mišice
  • Slaba telesna drža
  • Emocionalne travme
  • Adhezije po operativnih posegih

Kako poteka vadba?

Torek Četrtek
18:00  –
 –  –

Vadba poteka vsak torek ob 18:00.
Potrebna je predhodna prijava.

CENIK

KATERE SO PREDNOSTI VADBE V NAŠIH PROSTORIH?

  1. Gibanje (z boso nogo) poteka na posebni talni pluti, ki oponaša hojo po zemlji oziroma naravnih površinah. S tem za razliko od drugih talnih površin, vključno s parketom, vplivamo na aktivacijo globokih mišic stopal, za katere je značilno, da na umetnih ravnih površinah in v čevljih ne delujejo. Odsotnost delovanja teh mišic pa z leti privede do ploskih stopal in slabe drže.
  2. Vibracijski trening z vibracijskimi palicami, ki stimulirajo globoke mišice – stabilizatorje.
  3. Uporaba aromaterapije v času vadbe, ki spodbuja limfni sistem (imunski) in pomirja.
  4. Uporaba zdravilnih akustičnih vibracij skozi alternativno glasbeno terapijo, ki vsebuje binevralne bite in izohronske tone gibajoče med frekvencami od 2.0Hz do 8.0Hz, ki so povezane z regeneracijo živčnega sistema, sproščanjem endorfinov in odpravljanjem anksioznosti ter stresa.
  5. Uporaba plezal.

Raziščite še več vsebin na temo:

0