JUNGLE KID je program, ki spodbuja naravno gibanje otrok. In je program, ki skozi gibanje spodbuja povezovanje obeh generacij. To ni vadba, ampak zabaven in hkrati koristen način preživljanja skupnega časa.

Komu je namenjen?

  • otrokom od 2 let do 5 ali več in njihovim staršem
  • Vsem, ki želijo ustvariti čim več edinstvenih trenutkov otroštva
  • Vsem, ki želijo otrokom omogočiti optimalnejši razvoj stopal, drže in koncentracije

ZAKAJ JE TAKŠNO GIBANJE KORISTNO?

  1. Ker spodbuja naraven način gibanja in ohranitev elementarnih gibalnih vzorcev.
  2. Ker krepi otroško domišljijo in spodbuja kognitivni razvoj možganov.
  3. Ker preprečuje ali odpravlja ploska stopala, s tem povezana kolena na x, šibke trebušne mišice in slabo držo.
  4. Ker vzpodbuja vrednote, kot so gibanje in ljubezen do narave.

KAJ VSEBUJE PROGRAM?

  • Krepitev mišic stabiliaztorjev in optimalno držo
  • Ohranja zmožnost funkcionalnega globokega počepa
  • Odpravlja ploska stopala in kolena na x
  • Elemente plesa in borilnih veščin ter s tem stabilnost, mobilnost, fleksibilnost in koordinacijo telesa v prostoru
  • Elemente dihanja in meditacije

KAKO? Preveri v videu!

  1. Ali veste, da imajo otroci, ki se več gibajo in hodijo bosi, boljše možgane? Preberite več..
    Ali veste, kaj morate vedeti, preden svojega malčka vpišete na specifičen šport? Preberite več.
    Ali veste, da se največ o pravilnem gibanju lahko naučimo od naših malčkov? Preverite, kako…

KAKO POTEKA PROGRAM JUNGLE KID?

  1. V OBLIKI ONLINE PROGRAMA
  2. V MAJHNIH SKUPINAH NA VADBENI KLINIKI V LJUBLJANI vsak četrtek ob 17:00 – 17:45 — CENIK

KATERE SO PREDNOSTI VADBE V NAŠIH PROSTORIH?

  1. Gibanje (z boso nogo) poteka na posebni talni pluti, ki oponaša hojo po zemlji oziroma naravnih površinah. S tem za razliko od drugih talnih površin, vključno s parketom, vplivamo na aktivacijo globokih mišic stopal, za katere je značilno, da na umetnih ravnih površinah in v čevljih ne delujejo. Odsotnost delovanja teh mišic pa z leti privede do ploskih stopal in slabe drže.
  2. Uporaba različnih notranjih plezal in drugih pripomočkov za spodbujanje razvoja tistih mišic, ki so najbolj prizadete zaradi sedenja, gledanja tablic/telefonov in premalo gibanja.
  3. Uporaba aromaterapije v času vadbe, ki spodbuja limfni sistem (imunski) in pomirja.

Raziščite še več vsebin na temo:

0