KLIKNI TUKAJ IN PREVERI, KAJ TE LOČUJE OD BOLJŠE TELESNE DRŽE!

Kaj je normalno in kaj ne 8 ali več tednov po porodu?

Objavila Alja Malis, 27. 04. 2017 ob 10:01
Oznake: diastaza rektusov, poporodna vadba, uhajanje urina, bolečine v križu, vadba po porodu

 

 Preveri, katere vaje in vsakodnevni gibi ti preprečujejo okrevanje po porodu, sploh če imaš diastazo rektusov (razmik trebušnih mišic)!

Več o poporodnem programu POPORODNI PREPOROD.

Zanima me več informacij v zvezi z poporodnim programom ali osebni pregled.

Komentiraj





Kaj bi morala vsaka (bodoča) mamica vedeti o svojih trebušnih mišicah? 1.DEL

Ali lahko nosimo nosilko, če imamo diastazo rektusov (razmik trebušnih mišic) in kako?

Kako se starati počasneje?

Zamolčana dejstva o epiduralni, carskem rezu, umetnih popadkih, fetalnem distresu in oteženem dojenju

Telo misli, da tečemo za hrano ali da bežimo pred sovražnikom in ne kar tako!

Arhiv blogov
AKTIVNOSTI O nas Blog Mnenja Video Brezplačni priročnik


Želite biti redno obveščeni o dogajanju na Vadbeni Kliniki?

(vaših podatkov ne bomo nikoli posredovali tretjim osebam)

Preverite tudi predal za vsiljeno pošto (spam).

X

Ste našli, kar ste iskali?

V nasprotnem primeru zahtevajte kratek brezplačen online program po meri!

Želim poizkusni brezplačni online program po meri!
X

Ste našli, kar ste iskali?

V nasprotnem primeru zahtevajte kratek brezplačen online program po meri!

Želim poizkusni brezplačni online program po meri!