KLIKNI TUKAJ IN PREVERI, KAJ TE LOČUJE OD BOLJŠE TELESNE DRŽE!

VEČ KOT VADBA ZA NOSEČNICE

 

Bi bile rade fizično aktivne tudi v nosečnosti, pa se bojite, da ne bi ogrozile ploda?

Želite vzdrževati fizično moč za porod in materinsko obdobje?

Želite izvedeti, kako lahko določene mišice vplivajo na položaj zarodka v maternici?

 

Sodobna ženska ne nosi niti ne rojeva več otrok na način, kot njena prednica ali ženska v manj razvitih državah. Čeprav je morda smrtnost tako mater kot otrok v razvitem svetu nižja, pa je število drugih zapletov tako matere kot otroka lahko večje. Večkrat jih niti ne prepoznamo kot problem oziroma 'davek' na modernizirano okolje, ampak si stvari razlagamo 'tako pač je' ali pa krivimo genetiko in starost.

V Sloveniji se je v zadnjih desetih letih število carskih rezov povečalo kar za 50%. V manj razvitih državah jih je več kot za pol manj. Povečalo se je tudi število rizičnih nosečnosti, nosečniških diabetesov, preeklampsije , diastaze rektusov in bolečin v medenici/hrbtenici. Kateri so preventivni ukrepi?

Kako z ustrezno vadbo pomagamo nosečnicam?

  • Preprečujemo (ali zmanjšujemo) nastanek diastaze rektusov
  • Učimo funkcionalni trening uporabe mišic medeničnega dna (Keglove vaje so lahko škodljive)
  • Program vaj za stabilno medenico
  • Korekcijske vaje za držo ( 'upper cross syndrome' in 'lower cross syndrome')
  • Preprečujemo kolaps stopalnega loka in povečanje stopala
  • Mehčanje presredka (kot preventiva za zlom trtice, epiziotomije, raztrganje peritoneja)
  • Posebne tehnike sproščanja mišice psoas za lažji porod
  • Dihalne tehnike ( treniramo medrebrne dihalne mišice, saj glavno dihalno mišico – trebušno prepono - omejuje rast ploda)
  • 'Perfect pushing' tehnika omogoča lažji porod, saj uči istočasne kontrakcije globoke trebušne mišice in sprostitev mišic medeničnega dna (kot da bi stiskali zobno pasto iz tube)
  • Umirimo piriformis sindrom ali nosečniški išias
  • Blažimo sindrom karpalnega kanala (bolečine v zapestju)
  • Blažimo bolečine v dimljah (okrogli maternični ligament)
  • Proti otekanju in povečani odpornosti z limfno drenažo za nosečnice in limfnim kineziotapingom
  • Preprečevanje bolečin v križu z vajami in kineziotapingom
  • Podpora trebuščku s kineziotapingom
  • Zmanjševanje možnosti CR pri porodu
  • Samomasažne tehnike s terapevtskimi žogicami
  • S posebnimi prilagojenimi vajami do obrata otroka pri medenični vstavi
  • Lahek in varen cardio intervalni trening brez poskokov (odlično za preprečevanje ali zmanjševanje nosečniškega diabetesa)
  • Ohranjanje mobilnosti kolkov
  • Masaža trebuha in priprava tkiv na morebiten carski rez
  • Preprečevanja nastanka hemoroidov
  • Pravilne tehnike gibanja in nošenja
  • Nosečnice in sedenje
  • Nosečnice in spanje
  • Učimo sprostitvenih tehnik
  • Priprave na materinstvo (gibalne)
  • Paket osteopat
  • Prehrana nosečnice in po porodu
  • Svetovanje na kaj mora biti nosečnica pozorna med porodom za čim lažji in naraven porod s čim manj posledicami zanjo in za dojenčka?

Na naš program prisega tudi Drogerie Markt!

 

 

Zanima me več o individualni vadbi ali vadbi v mini skupinici.




Ženske, ali vaš tek spremljajo tudi mokre hlačke?

Nosečnice, ne spreglejte posodobljenih smernic ACOG za fizično aktivnost v predporodnem obdobju!

Tudi vi v službi sedite? Trpi križ? Ste zakrčeni?

Otroci, ki se gibajo in hodijo bosi, imajo boljše možgane

Zakaj trebušnjaki ne delujejo in celo škodijo?

Nazaj na aktivnosti
AKTIVNOSTI O nas Blog Mnenja Video Brezplačni priročnik


Želite biti redno obveščeni o dogajanju na Vadbeni Kliniki?

(vaših podatkov ne bomo nikoli posredovali tretjim osebam)

Preverite tudi predal za vsiljeno pošto (spam).

X

Ste našli, kar ste iskali?

V nasprotnem primeru zahtevajte kratek brezplačen online program po meri!

Želim poizkusni brezplačni online program po meri!
X

Ste našli, kar ste iskali?

V nasprotnem primeru zahtevajte kratek brezplačen online program po meri!

Želim poizkusni brezplačni online program po meri!