KLIKNI TUKAJ IN PREVERI, KAJ TE LOČUJE OD BOLJŠE TELESNE DRŽE!

RESETIRAJ SE

Za vadbeno terapijo uporabljamo terapevtske žogice, ki nam služijo za sproščanje miofascialnih struktur (mišic in fascij). Krepimo telesno jedro (s hrbtenico) in stopala. S tehnikami dihanja ponovno ozavestimo dihalni vzorec, ki smo ga poznali kot otroci. S tem izboljšamo delovanje celotnega telesa in okrepimo nočni spanec. Korekcijske vaje zmanjšujejo posledice sedenja in nošenja čevljev oziroma modernega načina življenja. Telesu skušamo vrnit njegovo optimalno držo in s tem izboljšati mehaniko gibanja.

Z leti postanejo naša tkiva bolj zbita skupaj, utesnjena, manj hidrirana, manj voljna in elastična. Zato se počutimo 'zategnjene' in to vodi v bolečine in poškodbe. Ujeti živčni končiči nociceptorjev, receptorjev za bolečino, signalizirajo možganom konstantno nelagodje v obliki bolečine, ker so ujeti in neprehranjeni. Ko jih sprostimo, nimajo več potrebe po sporočanju svoje stiske.

 

Ko osvojite tehnike in položaje, jih lahko implementirate v vašo običajno vadbeno rutino. Na primer pred in po teku. Tako boste povečali vašo učinkovitost treninga in zmanjšali možnosti za poškodbe in mišične zakrčnine.

Tehnike lahko zamenjate za posamezne obiske pri maserju ali terapevtu. Naše telo poseduje neverjetne zmožnosti samozdravljenja, samo dopustiti mu moramo.

Ko potrebujete sprostitev. Ne gre vedno samo za sprostitev tkiv, včasih potrebujete samo izbrisati stres iz vašega telesa, prisiniti na 'OFF' gumb in pobegniti iz emocionalne stiske, ki vas drži zakrčene.

Ko občutite bolečino. Žogice delujejo hitreje od tablet. Znanstveno je dokazano, da je za celice najmočnejša stimulacija deluje mehanični stres in ne kemični. Potrebujemo približno 90 sekund konstantnega pritiska na celične organe, da se na to odzovejo (da se sprostijo), veliko prej kot tablete.

Na poti v avtu, na daljših predavanjih, v kinu si lahko z žogicami olajšate sedenje in ga celo spremenite v svojo mini terapijo. Z nekaj tehnikami podaljšanja in stabiliziranja nevtralne hrbtenice si lahko prihranite bolečine.

Pomlajevalna tehnika na obrazu. Z žogicami si lahko pomladite kožo na obrazu. V bistvu pa je efekt enak po celem telesu. Bolj nahranjena, hidrirana tkiva bogata s kisikom dlje časa ohranjajo elastičnost.

Tudi v pisarni. Ni potrebno, da vas 8-10 urni delavnik popolnoma uniči, predno pridete na vadbo. Veliko lahko storite že vmes, da razbijete cikel slabe drže. Zapomnite si, sedeč položaj sam po sebi ni škodljiv (če je pravilen), škodljiva je količina časa, v kateri presedite. Takrat se telo

 

Komu je vadba namenjena?


Obema spoloma, v vseh življenjskih obdobjih
Rekreativcem in športnikom, ki bi želeli zmanjšati število poškodb in izboljšati rezultate
Vsem, ki veliko sedite ali delate v prisilnih držah
Vse, ki nosite čevlje
Skoliozo, kifozo, lordozo in druge
Vse, ki se počutite 'ujetnike' v svojem zakrčenem telesu
Vse, ki bi želeli zmehčati in vrniti elastičnost ter vitalnost vašim mišicam in organom

 

 

 

 

 

 

 

Pri kakšnih stanjih lahko pomaga?

Bolečine v križu
Bolečine med lopaticami
Glavoboli
Boleča pokostnica
Plantarni fascitis
Boleča rama
 Bolečine v vratu
Ahilova tetiva
Astma, slabe dihalne navade
Piriformis sindrom
Škrtajoča čeljust in škrtajoči zobje ponoči
Slab spanec
Slaba koordinacija in zavedanje v prostou
Fibromialgija
Bolečine v karpalnem kanalu
Zakrčene mišice
Slaba telesna drža
Emocionalne travme
Adhezije po operativnih posegih

 

VADBA POTEKA INDIVIDUALNO, V PARIH ALI V SKUPINI. (SKUPINA POTEKA VSAK TOREK 18:00 KNEZOVI 23). Če se želiš pridružiti skupini, mi piši na info@vadbenaklinika.si ali pokliči na 041/660-687!
 

Naroči me na brezplačni preizkus vadbe




Tudi vi v službi sedite? Trpi križ? Ste zakrčeni?

Katera je najpomembnejša mišica človeškega telesa?

Kdaj in kako začeti z vadbo po porodu?

Rodila sem, a trebuh ostaja kot v nosečnosti!

Kaj bi morala vsaka (bodoča) mamica vedeti o trebušnih mišicah 2. DEL

Nazaj na aktivnosti
AKTIVNOSTI O nas Blog Mnenja Video Brezplačni priročnik


Želite biti redno obveščeni o dogajanju na Vadbeni Kliniki?

(vaših podatkov ne bomo nikoli posredovali tretjim osebam)

Preverite tudi predal za vsiljeno pošto (spam).

X

Ste našli, kar ste iskali?

V nasprotnem primeru zahtevajte kratek brezplačen online program po meri!

Želim poizkusni brezplačni online program po meri!
X

Ste našli, kar ste iskali?

V nasprotnem primeru zahtevajte kratek brezplačen online program po meri!

Želim poizkusni brezplačni online program po meri!